RUDY SWETER | AUTUMN LOOK

W jesienne dni najczęściej zakopałabym się z książkami pod ciepłą kołdrą. Jedynymi wyjątkami są tak piękne, słoneczne i co najważniejsze ciepłe dni, jak te podczas minionego weekendu. Co prawda pięknie było do południa jednak nie można aż tak marudzić ;)
Nie spodziewałam się że w listopadzie można założyć szorty ale jednak udało się ! Kratka jest ostatnio moim ulubionym wzorem jesiennych ubrań. Uważam że idealnie wpisuje się nie tylko w obecne trendy ale i ponadczasową klasykę. Kraciaste szorty z wysokim stanem zestawiłam z wełnianym swetrem w wersji XXL. Wielkie swetrzyska to idealne rozwiązanie na jesień. W dodatku wełna jest niesamowicie ciepła więc wybierając zrobiony z niej sweter na pewno nie zmarzniemy. Rudy kolor to idealna alternatywa dla modnej w tym sezonie czerwieni - moim zdaniem jest łagodniejszy i cieplejszy. Jednocześnie w dzisiejszej stylizacji stanowi dość mocny kontrast dla stonowanych barw płaszcza i szortów. Jesienią bardzo chętnie noszę kapelusze, jest to świetna alternatywa dla jesiennych czapek.
__________________________________________________________________________________________________________________
Autumn this year is not my time. Last two weeks was awful, everyday was rainy, windy and cloudy. Luckily last weekend was sunny and warm - but I'm afraid it was last days of gold autumn in Poland. Have you ever wear short in November ? Me never, but this time I set checked high waisted shorts with XXL woolen jumper. It was the first time when I wear shorts in autumn, but I think it is easy way to compose an original look.

| płaszcz / coat : HOUSE |
| sweter / jumper : NN/SH |
| buty / shoes : |
| szorty / shorts : RIVER ISLAND/SH |
| kapelusz : NN |
| naszyjnik / necklace : LILOU |


























14 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja bardzo kojarząca mi się z obecną porą roku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wyglądasz bardzo stylowo. Podoba mi się połączenie kolorystyczne:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, masz głowę pełna pomysłów do stylizacji takich jak ta ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustownie i nowocześnie. Uwielbiam kapelusze, super go dobrałaś. :)
    Zapraszam do siebie:
    http://zeszminkanaustach.blogspot.com/2017/11/marionetka-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobaja mi sie szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w tym kolorze ^^ stylizacja super, akurat na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna stylizacja! Pięknie ci w kolorze sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Do twarzy Ci w tym kapeluszu. Stylizacja jesienna jest cudowna, chociaż nie lubię jesieni :/
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że zrobiłaś stylizację z kapeluszem - KOCHAM KAPELUSZE! Niestety moja głowa nie jest przeznaczona do noszenia ich, bo jest kategorycznie za duża hahaha :/ Śliczna fryzurka :3
    Zaobserwowałam Twojego bloga i będę na bieżąco z Twoimi wpisami, chętnie sobie tu jeszcze powpadam :D
    Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś zaszczyciła mnie swoim komentarzem pod moim wpisem i odwdzięczyła się obserwacją :D
    https://luxwell99.blogspot.com/2017/11/sami-wyznaczamy-granice-normalnosci.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super, wszystko idealnie współgra ze soba:) i butki bombowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie :D Wreszcie widzę kolorową stylizację na blogu, których to stylizacji jest obecnie mało. Przynajmniej tam gdzie sięga mój wzrok :) Wszystko idealnie ze sobą współgra. Lubię takie kapelusze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie jesienne stylizacje a w twoim wykonaniu to CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, bardzo lubię pomarańcz :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny jesienny look, idealnie wpasowuje sie w obecna pogode
    zapraszam www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger