Zimowa stylizacja z szarą parką i różowym futerkiem

Nie wiem jak u Was ale u mnie nadeszła prawdziwa zima. Spadło trochę długo wyczekiwanego śniegu bo za mrozem raczej nikt nie tęsknił. Dzięki temu mogłam nareszcie wyciągnąć z szafy moją nową parkę.
Od dłuższego czasu widziałam na ulicach mnóstwo zielonych czy granatowych kurtek z kolorowymi futerkami. Dla mnie jednak połączenie wzoru moro z ciemnoróżowym futerkiem jest bardzo nieudane więc szukałam jakiejś alternatywy. Przeszukałam sklepy internetowe i w ten sposób znalazłam idealne połączenie : szara PARKA z futerkiem w kolorze pudrowego różu. Kurtka ta wygląda bardzo oryginalnie i na pewno jest unikatowa. Ponadto jest bardzo ciepła co dobrze rokuje na nadchodzące mrozy. Cała stylizacja pozostała jasna i prosta, koloru nadaje limonkowa bluza z sinsay, pod którą założyłam halkę z koronkowym wykończeniem.
 | kurtka / parka : SAMMYDRESS.COM |
| bluza / blouse : SINSAY |
| buty / shoes : VICES |
| spodnie / jeans : NN |
| koronka / lace : ZAFUL.COM |









10 komentarzy:

  1. Cudowna ta parka!
    I jaki ten kołnierz ma fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tej kurteczce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega stylizacja! Dla mnie odważna - noszenie jasnych kolorów zimą jest dla mnie ciężkie, zwłaszcza jeśli chodzi o spodnie i kurtkę :D Za szybko się brudzą :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziła za mną ta kurteczka i dopiero na Tobie widzę że... naprawdę jest przepiękna! Dużo ładniejsza niż na zdjęciu katalogowym

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie na nią czekam! jest przepiękna! od razu się w niej zakochałam jak ją tylko zobaczyłam :)
    PAULYENN

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest przepiękna, niestety na stronie nie było mojego rozmiaru i mimo, ze nie lubię różowego pragnełam ją posiadać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolor puszka przy kurtce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger