BROW THIS WAY | IPERFUMY.PL

Wstyd się przyznać ale dopiero niedawno byłam pierwszy raz u kosmetyczny by zrobić sobie regulację i  hennę brwi. Zwlekałam z tym ile się dało ponieważ bałam się że ich kształt będzie brzydki lub sztuczny.
Sam zabieg nie był bolesny jednak trzeba przyznać że do najprzyjemniejszych nie należał. Po wykonanym zabiegu byłam na szczęście zadowolona z ich kształtu, który pozostał naturalny. Po powrocie do domu przeraziłam się jednak ich kolorem, który okazał się dla mnie jednak za ciemny przez co wyglądałam 10 lat starzej ( jak nie więcej ;) ) Pędem ruszyłam do zniwelowania skutków użycia przez kosmetyczkę prawie czarnej henny. Na szczęście wystarczyło kilkukrotne przemycie płynem miceralnym i na drugi dzień wyglądałam już jak człowiek. Postanowiłam jednak rozglądnąć się za kosmetykami do brwi. Według mnie może to być świetna alternatywa do henny, której efekty utrzymują się ok. 2 tygodni i nie zawsze wyglądają tak jakbyśmy tego chciały. W moje ręce trafiła paletka do brwi marki Rimmel BROW THIS WAY. Jest to zestaw cieni i wosku do brwi, idealnych zarówno dla brunetek jak i szatynek. Najpierw nakładamy cień a później utrwalamy go woskiem, który dodatkowo nada i pozwoli utrzymać kształt brwi. Według mnie jest to świetne rozwiązanie jeśli nie chcemy lub zwyczajnie boimy się wykonać hennę, z efektami której będziemy chodzić przez dłuższy czas. Paletka od Rimmela pozwala nam na podkreślenie naszych brwi w każdej chwili, aplikacja jest niezwykle prosta ale i trwała - bez problemu sprawdzi się przez cały dzień. Ponadto dzięki odpowiednim dobraniu ilości kosmetyku możemy decydować o kolorze ale i jego intensywności. Idziesz na imprezę i robisz mocniejszy makijaż ? Wybierz połączenie cienia z utrwaleniem wosku i nadaj brwiom wyrazistości. Jeśli natomiast wybierasz się na randkę postaw na naturalność i wypróbuj brązowy cień, który sprawi że twój makijaż będzie lekki i dziewczęcy.



Produkt jest schowany w małym, zgrabnym i estetycznym opakowaniu. Do paletki dołączony jest dwustronny aplikator do cieni  jak i mini szczoteczka do czesania / nadania kształtu nawet najmniejszym włoskom. Cena jest również zachęcająca, ponieważ na stronie IPERFUMY paletka ta koszuje jedyne 11,90 zł.
Jakich kosmetyków używacie do brwi ? :)

3 komentarze:

  1. ja do brwi używam pomady revolution ;) polecam ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymm ostatnio myśle nad zakupem też cieni ale z Golden Rose jakoś bardziej mnie przekonuje ich cena :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd! :D Póki co używam samej kredki do brwi ale od kilku dni zastanawiam się nad cieni z Golden Rose ponoć są super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger