szara koszula

Sobota pozwoliła nacieszyć się nam  pięknym słońcem. W efekcie powstały zdjęcia nowej stylizacji. Zdecydowałam się na krótką i dopasowaną spódnicę w odcieniach granatu i morskiej zieleni z czarnymi akcentami.
To właśnie spódnica stanowi główny element całej stylizacji, ponieważ góra jest wyjątkowo stonowana. Stalowa koszula z dekoltem w kształcie litery V wraz z czarnymi szpilkami dodają elegancji dzisiejszego zestawu. Jako dodatki wybrałam prosty naszyjnik i kilka pierścionków w kolorze złota.

 | koszula / shirt : ROMWE |
| spódnica / skirt : nn |
| szpilki / heels : nn |
| naszyjnik / necklace : PopFactory |
| rajstopy / tights : KNITTEX |
| płaszcz / coat : ROMWE |
| pierścionki / rings : H&M |






10 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja! Rewelacyjne połączenie!

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś tak piękna i tak urocza że brakuje słów zachwytu :) Twoje nogi w tej stylizacji po prostu zachwycają po całości :D Cudownie wyglądasz, zmysłowo i bardzo kobieco :) Ile Ty masz wzrostu jesli wolno spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie niebieskiego z beżem, ostatnio sama dodałam taką stylówkę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo spódniczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie. Nie za zimno tam u Ciebie ? W Warszawie bardzo zimno i nie pomyślałabym o tym, żeby tak się ubrać nawet w ciepłą odzież patriotyczną tzn. bluzkę lub kurtkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie (dolnośląskie) sobota była wyjątkowo ciepła :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za połączeniem szpilek z krótkimi spódniczkami, ale kolorystyka podoba mi się bardzo. Ta delikatna złota biżuteria wygląda pięknie na szarości.
    Pozdrawiam
    www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz w tej spódnicy! Jest bardzo zgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie. Spódnica jest świetna i bardzo ładnie na Tobie leży. Jesteś bardzo chudziutka, podobnie jak ja hihihi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor tej spódnicy! Szara koszula to super sprawa, pasuje do wielu stylizacji i na wiele okazji dzięki swojemu uniwersalnemu kolorowi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger