Ciemnozielona sukienka

Przy niedzieli mam dla Was prosty a jednak dziewczęcą i odświętną stylizację. Odświętną ponieważ sama bardzo rzadko noszę sukienki czy spódnice. Nie mniej jednak dzisiaj prezentuje zwykłą, prostą sukienką w kolorze ciemnej zieleni. kolor ten na wiosnę tuż obok pastelowych odcieni będzie bardzo modny.
Zamawiając rozmiar S byłam prawie pewna że będzie za szeroka, dlatego też od razu wiedziałam by połączyć ja z podkreślającym talię wąskim paskiem.
Na wierzch czarno-szary płaszcz w stylu boyfriend oraz szpilki i gotowe ! Całość jest dość minimalistyczna dlatego można zaszaleć z biżuterią. Ja wybrałam naszyjnik z Lolita accessories w kolorze złota i szmaragdu.
| płaszcz / coat : ROMWE |
| sukienka / dress : ROMWE |
| szpilki / heels : nn |
| naszyjnik / necklace : Lolita Accessories |






10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz kochana <3. Ja znów jestem zakochana w sukienkach i rzadko co zakładam spodnie. Jestem zauroczona Tobą *.*.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja:) Bardzo kobieca, przy tym klasyczna i minimalistyczna.
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie z płaszczykiem :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takiej chudzince jak ty wyglada super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku tak zimno, a tu taka sukienusia. Ale czego nie robi się dla mody :D Super look! :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Monique Blog :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie ;) Bardzo pasują do Ciebie takie stonowane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniee ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/03/cataleya-butik.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna prosta sukienka!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger