Czarno-kremowy golf | ripped jeans

Do tej pory na blogu przeważały jasne i delikatne stylizacje. Dziś mam dla Was coś nieco mocniejszego i ciemniejszego.
Kremowy golf w paski połączyłam z czarnymi poszarpanymi jeansami. Poszarpane to za mało powiedziane bo mają wielgachne dziury. Jak je zobaczyłam na żywo to trochę się przestraszyłam że nie będę ich miała gdzie ubrać, jednak okazały się całkiem uniwersalne. Na szczęście temperatura + 10 pozwoliła spokojnie spacerować z gołymi kolanami. Na wierzch jasno-szary płaszcz i mój ulubiony lecz nieco zapomniany czarny kapelusz. Dodatkowo masywne buty nadają całości ciężkiego a'la rockowego stylu.



 | spodnie / jeans : ROMWE |
| golf / blouse : ROMWE |
| buty / shoes : ASOS  |
| płaszcz / coat : nn | 
| kapelusz / hat : WGROSZKI.PL |












6 komentarzy:

  1. Fajny look, tak trochę wiosną zapachniało patrząc na zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit w klasycznych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super look ! :D

    W wolnej chwili zajrzyj do mnie na nowy post ze stylizacją "streetstye":
    http://www.moniquerehmus.pl/
    Pozdrawiam Serdecznie! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne spodnie ;)
    Podoba Mi się stylizacja; *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/02/sneakersy-na-koturnie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, wyglądasz perfekcyjnie! 100& w moim guście;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz !:) spodnie i kapelusz to zdecydowanie mój klimat :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger