Urocze etui z etuo.pl | iphone case


Krążą plotki że w damskiej torebce można znaleźć dosłownie wszystko. Na pewno nie zabraknie w niej m.in telefonu. By nie narażać go na zbędne uszkodzenia warto zainwestować w etui, które nie tylko skutecznie zabezpieczy nasz telefon przed zarysowaniami i innymi drobnymi uszkodzeniami ale też nada mu ciekawy wygląd. Ja uwielbiam wszelakie rodzaje case'ów ( ? ) do telefonu.
Najlepiej by były kolorowe i zabawne. Dlatego też aktualnie posiadam uroczego, słodkiego i rozczulającego jelonka, który skutecznie poprawia mi humor w pochmurne dni. Pochodzi ze strony ETUO.PL, która specjalizuje się w gadżetach dla smartfonów i tabletów. Możemy tam znaleźć przeróżne grafiki, od gładkich pasteli przez przepiękne widoki, cytaty aż do świątecznej kolekcji. Co do samego etui to jestem bardzo zadowolona, nadruk jest bardzo dokładny, idealnie dopasowany do obudowy i przycisków a co najważniejsze ( ! ) nie czuć żadnego nieprzyjemnego zapachu. Niejednokrotnie miałam właśnie taki problem z brzydkim chemicznym i gumowym smrodem, dlatego mile się zdziwiłam że tym razem znalazłam prawdziwy ideał zarówno pod względem grafiki jak i jakości wykonania.








6 komentarzy:

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger