szara sukienka i biker boots

Rzadko można zobaczyć mnie w sukienkach czy spódnicach. W całej historii bloga pojawiły się chyba 2 może 3 stylizacje z tą częścią damskiej garderoby. Są jednak wyjątki i taki właśnie mamy dziś na blogu. W szarej sukienka zakochałam się odkąd tylko zobaczyłam ją na stronie romwe.com i to pomimo tego że ma golf.
Muszę się przyznać że po wielu latach niechęci polubiłam te GOLFY o ile nie przylegają bezpośrednio do szyi. Prosty krój plus luźny golf zdecydowanie podbiły moje serce. Postanowiłam nadać jej trochę rockowego charakteru i zestawiłam z masywnymi botkami w połączeniu z zestawem - rajstopy + zakolanówki. Ogólnie stylizacje z zakolanówkami w ostatnim czasie bardzo mi się spodobały dlatego już teraz planuje sobie zamówić kolejne. Płaszcz podobnie jak reszta elementów ubioru jest utrzymana w czarno - szarej tonacji z wyjątkiem bordowej torebki z ćwiekami i teoretycznie nie pasujących pastelowych bransoletek.

 | sukienka / dress : ROMWE |
| płaszcz / coat : ROMWE |
| botki / biker boots : ASOS |
| bransoletki / bracelets : POPFACTORY |
| torebka / bag : PARFOIS |















8 komentarzy:

  1. Rewelacyjna sukienka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie to razem wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszło super!
    jest bardzo spójnie, dziewczęco i modnie :)

    pasuje Ci taki golf :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka gdyby nie golf była by także i moim ideałem. Ale nie będzie bo ma golf. Botki świetne! :) A Ty w tym zestawieniu wyglądasz naprawdę fajnie, choć dla mnie sweterek wszystko psuje.

    blog klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor ma Twój płaszczyk , chcę go zobaczyć na żywo w sobotę ! :)
    Buziaki Malwa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger