Relacja z Mikołajkowego Spotkania Blogerek w Poznaniu

 W zeszłą sobotę  ( 5 grudnia 2015 r ) miałam przyjemność wziąć udział w Mikołajkowym Spotkaniu Blogerek w Poznaniu, które współorganizowałam z MALWINĄ. Spotkanie odbyło się w "PTASIM RADIO", które przywitało nas przepięknym świątecznym klimatem.Podróż upłynęła mi w towarzystwie AGNIESZKI, nie obyło się bez małego zabłądzenia. Na miejsce przybyłyśmy równo z MARYSIĄ i JUSTYNĄ, a na miejscu już czekała na nas cała reszta. Na początku jak to często bywa rozmowa "nie kleiła" się za bardzo jednak szybko każda z dziewczyn się " rozkręciła" i rozmowom, ploteczkom i śmianiu się nie było końca.


Odwiedziła nas sympatyczna pani z firmy MAZIDŁA, która opowiedziała nam o początkach i rozwoju swojej firmy a także oferowanym asortymencie. A jest o czym mówić ! Mazidła oferują szeroki wybór naturalnych produktów, z których możemy samodzielnie tworzyć własne kosmetyki. Jest to świetne rozwiązanie dla osób z wrażliwą lub alergiczną skórą i dla wszystkich fanek ekologicznej pielęgnacji. Każda z nas otrzymała również zestaw 4 swoistego rodzaju bestsellerów firmy.
Drugą prezentacji wygłosiła przebojowa i radosna pani Roksana z firmy PLUS DLA SKÓRY. W bardzo ciekawy i energiczny sposób przedstawiła nam różne serie kosmetyków m.in. dla skóry dojrzałej, odwodnionej i trądzikowej, serie męską i dziecięcą. Wraz z DOROTĄ mogłysmy same dobrać 3 kosmetyki dopasowanych do naszych potrzeb, reszta uczestniczek otrzymała wybrane wcześniej produkty. Dodatkowo mogłyśmy zapoznać się z innymi przywiezionymi produktami tej marki. Osobiście bardzo podobała mi się ta prezentacja.
W międzyczasie z Malwiną i Agą rozdałyśmy przeróżne upominki od firm, które zechciały wesprzeć nasze spotkanie. Odbyło się również małe losowanie ponieważ nie wszystkie dziewczyny się zjawiły. Było przy tym mnóstwo zabawy, przynajmniej dla mnie bo mogłam pobawić się w Mikołaja.
Było mi bardzo miło spotkać się z Wami wszystkimi dziewczyny ! Tak się złożyło że większość znałam już wcześniej jednak nie wszystkie ;) Takie spotkania to idealna okazja do poznania w realu dziewczyn, które znamy i śledzimy na bieżąco w internecie.
W spotkaniu wzięły udział:
AGNIESZKA
MALWINA
MARYSIA
JUSTYNA
DOROTA
GOSIA
ANASTAZJA
KASIA
DOROTA
W tym miejscu chciałabym podziękować wszystkim firmom, które przekazały nam swoje upominki. Szczegóły "giftów" pokażę w kolejnym poście. Możecie spodziewać się wkrótce ciekawych recenzji i stylizacji.
Chciałabym również przeprosić SYLWIĘ za brak przypilnowania odpowiedniego dla Ciebie lokalu. Mam nadzieję że jeszcze kiedyś się zobaczymy :)

8 komentarzy:

  1. Natalio!
    Super nam się wszystko udało zorganizować !Bardzo miło spędziłam ten czas! Mam nadzieję , że powtórka spotkania niebawem nastąpi ( może na Święta Wielkanocne ? ) Buziaki MALWA

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalio, bylas swspanialym Sw. Mikolajem!!!!! I dziekuje bardzo za spotkanie, bo bardzo mi sie podobalo! I wspieram pomysl na druga czesc))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny miętowy kubek;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie zapewne udane.Świetne zdjecia;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję się spotkać, spotkanie było super, lokal nieprzyjazny dla niepełnosprawnych ale klimatyczny. Restauracje mogłyby zrobić jakieś udogodnienia dla niepełnosprawnych, w końcu to też dla nich interes, a Ty co mogłaś zrobić, zrobiłaś. Czasami niepełnosprawność nie jest widoczna gołym okiem a jednak jest, a każdy chciałby odwiedzić fajne miejsce. Poza tymi niedogodnościami było fantastycznie, prezenty jak znalazł na wszystkie okoliczne okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia jeszcze raz wielkie dzięki za spotkanie! Cieszę się bardzo, że mogłam w nim uczestniczyć.
    Ja nad swoja relacją jeszcze pracuje - dam znać jak będzie gotowa ;).
    Pozdrawiam ciepło.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że świetnie bawiłyście się na spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger