Szkoła Makijażu Douglas

Jesteście przesądne? Ja raczej nie, choć nigdy nic nie wiadomo ;) Moge śmiało powiedzieć dla mnie miniony piątek 13 był wręcz szczęśliwym dniem. Na początku lutego otrzymałam mail'a z niezwykle ciekawą propozycją od przemiłej ( jak się później okazało ) Pani Anety. To właśnie w zeszły piątek spotkałam się w skromnym lecz bardzo miłym towarzystwie w ramach Szkoły Makijażu z firmą NYX organizowaną w Perfumerii Douglas w Lubinie.
Podczas spotkania nie tylko poznałyśmy tajniki makijażu a także markę NYX i jej produkty. Posiadają bardzo zróżnicowane kosmetyki w równie zróżnicowanych a jednocześnie przystępnych cenach. Świetną atrakcją była zwariowana sesja zdjęciowa w fotobudce.
Na miejsce przybyłam spóźniona, jednak to nie przeszkodziło w dobrej zabawie. Spotkanie obfitowało w lekki zdrowy poczęstunek a także miłe upominki przygotowane przez Panią Anetę. I w tym miejscu zaczyna się mój pech ponieważ tuż po spotkaniu rozświetlacz, który otrzymałam wraz z maskarą do rzęs obrócił się w proch :(



















Od prawej                            Kasia : http://fashion-crown.blogspot.com/
                                             Pani Aneta :)
                                             Beata : http://blackcherrylady.blogspot.com/
                                             Marzena : http://kosmetycznieinaczej.blogspot.com/
                                             I JA :)


I mój "pechowy" upominek ;)



Raz jeszcze dziękuje za zaproszenie i miło spędzony czas :)
U Was też są organizowane takie spotkania ? :)



13 komentarzy:

  1. ojej! szkoda rozświetlacza! Zawsze możesz próbować go reanimować rozkruszając maksymalnie i mieszając z alkoholem. Jak wyschnie nadal będzie nadawać się do użytku - ja tak kilka razy róże reanimowałam.
    Na twoim miejscu zmieniłabym czcionkę- strasznie ciężko się czyta, na dodatek polskie znaki widać, że są zupełnie z innej bajki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najlepsze firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna zabawa! Sama bym się chętnie wybrała, ale nie słyszałam by gdzieś na Śląsku się coś takiego odbywało, albo do mnie wieści nie dotarły ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, świetne spotkanie, mega frajda i piekne makijaze :) czasem piatek 13ego bywa szczesliwy <3

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, świetne spotkanie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) Obserwuję i liczę na rewanż :) http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super sa takie inicjatywy!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/na-niebiesko.html

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Fajnie jest takie spotkanie:) Gratuluję zaproszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. NYX ♥ Świetnie, że firmy są otwarte na kontakty z blogerkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne spotkanie i świetny post :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję spotkania kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. sama bym się na takie spotkanie wybrała i czegoś nowego dowiedziała i poeksperymentowała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda tego rozswietlacza!! Może spróbuj g odratowac... pokrop odrobiną spirytusu i przyprasuj chusteczką higieniczną.. później odczekaj aż wyschnie i powinien działaś jesli nei spróbuj zedrzeć wierzchnią warstwę... Może choc trochę pokorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger