Festival look

Weekend prócz mundialowych emocji obfitował w niemałe atrakcje. Sobotni mecz o 3 miejsce został lekko przyćmiony przez grilla, który rozrósł się do sporych rozmiarów. Szczerze to po cichu kibicowałam 
Brazylii i Argentynie, ale jak wyszło to chyba wszyscy wiedzą.
By odpocząć po sobotnio-niedzielnym ucztowaniu następny dzień spędziliśmy relaksująć się ze znajomymi nad jeziorem. Pogoda może nie była idealna ale pozwoliła na letnią stylizację i pomoczenie się lekko w wodzie.
Czarny kapelusz i białe szorty z wysokim stanem już niejednokrotnie pokazywałam w swoich poprzednich stylizacjach. Natomiast czarny top crop to nie dawny nabytek, który współgra z kwiecistą narzutką. Hitem calości są transparentno-hologramowe okulary "dorwane" w Biedronce za 5,99 zł ;) Zestaw idealnie nadaje się na koncert czy imprezę ale na letnim spacerze czy mini-wycieczce też się doskonale spisze.





 




// narzutka : Atmosphere // szorty: Levis // okulary : Biedronka // top : nn/sh // kapelusz : wgroszki.pl //




13 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) Nad które jeziorko się wybraliście? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny zestaw ;)
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kibicowałam Argentynie - niestety. Fajna stlizacja, śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej świetna stylizacja +hype :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Niestety odkąd mam ten nie rozglądałam się za innymi ;P hehe ale myślę że na allegro coś się znajdzie ;)

      Usuń
  5. Cudnie wyglądasz zazdroszcze figury !!

    Zapraszam na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny zestaw, pięknie wyglądasz :)
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa notka :)
    super zdjęcia, piękne :)
    bardzo ładny wygląd bloga. Jest przejrzysty i przypadł mi do gustu :)
    ciekawy blog ! ♥♥
    ..........................................
    A może obs za obs daj znac u mnie na blogu :)♥♥
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny, casualowy, koncertowy look! Bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny look na festiwal! Pięknie wygladasz :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger