Akademia Umysłu -Junior Zima


Dziś nieco na inny temat. Ja jako dobra ciocia postanowiłam urozmaicić siostrzeńcowi naukę. Pod choinkę podarowałam mu program Akademii Umysłu w zimowej wersji Junior. Program w wersji "gry" komputerowej wspomaga rozwój małego dziecka w okresie wczesnoszkolnym. Jako że Bartek ma prawie 8 lat nie miał najmniejszego kłopotu z obsługą. Na wstępie wybieramy "użytkownika-zwierzaka"  i zapoznajemy się z TABIM - naszym drogowskazem po programie. W menu możemy wybrać 1 z 21 pozbawionych przemocy ćwiczeń pobudzających rozwój umysłowy. Ćwiczenia nie mają wygórowanej trudności, wśród nich znajdziemy m.in memo, pamięć czy puzzle. Ale by nie zasiedzieć się zbytnio przed komputerem co pewien czas włączają nam się "ćwiczenia ruchowe", które zachęcają do kilku minut ruchu w postaci skłonów czy podskoków. Cały program umila nam czas przyjemnym udźwiękowieniem oraz szatą graficzną .Uważam że tego rodzaju zabawa pomaga dzieciakom skupić się i rozwinąć swoje umiejętności. Jednak Akademia Umysłu to także programy wspomagające rozwój umysłowy u dorosłych. Z tej kategorii mamy do wyboru pamięć,koncentracja, sudoku czy szybkie czytanie. Jako że mamy nowy rok a wraz z nim nowe postanowienia. I właśnie jednym z moich jest poprawa stanu mojej pamięci bym mogła spokojniej przygotować się do zbliżającej się matury i egzaminu zawodowego. A wy macie jakieś postanowienia? Może wasza pamięć lub koncentracja też potrzebuje takich ćwiczeń? Chętnych odsyłam na ich stronę :)








Jednocześnie zapraszam Was na kolejną promocję na Romwe
Romwe little black dress for Valentine’s day!
Only $27.99, up to 35%off!  24 hours only on 16th January.
Comment under the product page and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
We will choose one lucky girl every day before 16th Jan.!
Already started! Don’t miss, girls!
 
 

4 komentarze:

  1. Wspaniale ze o nim pomyslalas niech dobrze korzysta z tej cudownej gry i sie rozwija. Przy okazji chcialam co zyczyc powodzenia w przygotowaniach i zdaniu matury. Na pewno dasz rade ;)
    Obserwuje
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super gra ;d mój chrześniak jest trochę jeszcze na nią za mały :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry prezent, mały nie będzie się nudził :) http://wuess.blogspot.com/ (Poklikasz w linki w obu postach i banery aupie oraz choies? Bardzo mi na tym zależy a tobie to chwilka i pomoc dla mnie :) )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger