Cuccio Colour-6089

Dziś chciałam Wam pokazać bardzo ciekawy lakier do paznokci. Mowa tu o Cuccio Colour, mój odcień to SHOCK VALUE 6089. Jest to delikatny kolor, który ( co "odkryła" moja koleżanka ) w zależności od padania promieni słonecznych może przechodzić od złotego do prawie przeźroczystego. Lakier,który posiadam ma już 3 miesiące a nadal ma taką samą konsystencję jak na początku użytkowania. Nie klei się,nie ciągnie a dzięki odwróconej budowie opakowania ( tak zachwalanego przez producenta ) nie zaschnie na dnie. Opakowanie 13ml jest bardzo wydajne,wystarczy pomalować paznokcie 2 warstwami,które zdecydowanie wystarczą i gotowe :)


Jaki wam się podoba? Jaki kolor "rządzi" na waszych paznokciach?

                                                                                                                                                                                 
 
Przypominam o konkursie: SZCZĘŚLIWA SIÓDEMKA

6 komentarzy:

  1. U mnie póki co żaden kolor;) wkrótce będzie jakiś nude;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten kolor!:) Niestety ja mam strasznie łamiące się paznokcie i niestety nie opłaca mi się ich nawet malować. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawia wrażenie dosyć mocno perłowego, a ja osobiście za takimi nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny z Wibo, myślałam, że będzie bardziej krył ;/ Ale wygląda ciekawie, zwłaszcza, jeśli ktoś nie lubi bardzo rzucać się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo delikatny i subtelny kolor :) ja zdecydowanie wolę czerwień i kobalt :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger