Sierpniowe testowanie-Błyskawiczny lifting


BŁYSKAWICZNY LIFTING SOS

NA "KURZE ŁAPKI"


Producent pisze:

Bogata, silnie skoncentrowana formuła Błyskawicznego Liftingu SOS na „kurze łapki”, dzięki połączeniu zaawansowanych składników aktywnych z nowoczesną technologią SOS Lift & Hyaluron™, widocznie redukuje „kurze łapki” i zmarszczki wokół oczu. Zapewnia intensywny i długotrwały efekt liftingu (napięcia skóry), głęboko nawilża i wygładza skórę.

Moje zdanie:

Jak na razie nie potrzebuje takiego typu kosmetyków ( mam dopiero 19 lat ),jednak nic nie może się zmarnować. Testowania podjęła się moja mama,która była ciekawa tego produktu już wcześniej ale jakoś nie mogła się na niego skusić.
Krem a raczej żel pod oczy jest bezwonny i bezbarwny.Konsystencja jest zwarta jednak szybko się wchłania i nie obciąża delikantej skóry pod oczami.Warto pamiętać o tym by nakładać naprawdę cienką warstwę regularnie by uzyskać oczekiwany efekt.

Podsumowanie:

Po codziennym,regularnym i odpowiednim stosowaniu moja mama zauważyła znaczną poprawę konturu oczu. Tzw kurze łapki w przypadku mojej mamy stały się płytsze i mniej widoczne. Dzięki podręcznej i praktycznej tubce podczas nakładania można zaaplikować odpowiednią i wystarczającą ilość produktu.Mimo profesjonalnej serii Face Therapy Professional cena jak na taki produkt jest niska ok.17,50 zł.



Dziękuje bardzo firmie Eveline za możliwość przetestowania ich nowości kosmetycznych.A was zapraszam do odwiedzenia ich strony gdzie można uzyskać wyczerpujące informację a ponadto skontaktować się z pracownikami KLIKNIJ TUTAJ

2 komentarze:

  1. mi również na razie ten produkt by się nie przydal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tak samo by się nie przydał, ale przynajmniej mama skorzystała :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger