Sierpniowe testowanie-Balsam ultranawilżający extra soft


G

 BALSAM ULTRANAWILŻAJĄCY

 EXTRA SOFT


Producent pisze:

Ultranawilżający balsam do ciała o przedłużonym działaniu łączy w sobie całe bogactwo formuły szwajcarskiej o silnych właściwościach nawilżających. Już po pierwszym zastosowaniu przynosi natychmiastową ulgę suchej skórze, w tym także atopowej. Zmniejsza szorstkość, łuszczenie i swędzenie skóry. Przywraca odpowiedni poziom nawilżenia nawet bardzo przesuszonej skórze, zapewniając długotrwałą regenerację. Delikatna, szybko wchłaniająca się formuła pozostawia skórę gładką i satynowo miękką.

Moje zdanie:

Moja skóra nie jest jakoś wybitnie sucha ale do dobrze nawilżonej też nie należy. Pewne jest to że producent nazwał ten balsam ultranawilżającym  nie bez przyczyny. Konsystencja jest tak jakby oleista,lecz zwarta dzięki czemu nie rozlewa się przy dozowaniu z pompki ( bardzo przydatna rzecz ).
Doszłam do wniosku że moje nogi są najbardziej suche z całego mojego ciała więc to je najczęściej smarowałam. Po nałożeniu produktu mamy uczucie chłodzenia i uczucia "mokrych nóg". Skóra już po 2-3 dniach stosowania jest nawilżona i aż  milsza w dotyku.Balsam oferuje 24-godzinne ekstremalne nawilżenie. W moim przypadku przez cały dzień miałam nawilżone ciało,przez noc spałam ale czy było to ekstremalne nawilżenie to myślę że to raczej zwykłe nawilżenie. Jedynym minusem w mojej ocenie może być zapach,który nie każdemu przypadnie do gustu ponieważ jest dość specyficzny i ostry.

Podsumowanie:

Moim zdaniem balsam jest świetny na letnie dni by nawilżyć a nawet ukoić opalone ciało. Bardzo przydatna okazuje się pompka,dzięki której dozuje się odpowiednią ilość kosmetyku. Opakowanie którym ja dysponowałam tj. 350ml wystarcza na bardzo długo.Dla mnie jest to duży plus ponieważ nie śpię na pieniądzach a balsam jest dla skóry  bardzo potrzebny.










4 komentarze:

  1. hmm ostatnio tak właśnie patrzyłam na ten balsam i zastanawiałam się nad kupnem..;p Twoja opinia całkiem całkiem zachęca, chyba kupię i wypróbuję jak się sprawdzi na mnie ;) Ciekawy blog,obserwujemy?
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad zakupem i pewnie gdyby nie kilka innych balsamów czekających na zużycie, kupiłabym ten :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kwasem hialuronowym powinien maksymalnie nawilżać, jest tak faktycznie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te produkty:D trafiłam tu z modnej polki:D obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger