Holiday holiday holiday;D

W sobote wybraliśmy sie na 3-dniowe wakacje;D Pojechaliśmy nad jezioro troszku sie poopalać;)Pogoda zapowiadała sie ładnie ale jak zwykle coś musiało pójsc nie tak i ostatniego dnia bez bluzy nie szło wytrzymać a ja jak zwykle niedokładnie spakowana latałam w samych japonkach zamiast jakiś ciepłych adidasków^^ Ale mimo wszystko warto było i chętnie jeszcze razy bym się wybrała;) Dziś zakończenie roku i oficjalne wakacyje a moje plany są mało optymistyczne ale mam nadzieje że do końca lipca uda mi się przeczytać wszystkie zaległe lektury więc trzymać kciuki by się przydało;P Przede mną ostatni rok i mam zamiar jak najlepiej do wykorzystać;)





 I mój Supermen który znów musiał sobie pojechać:(


2 komentarze:

  1. ja też się muszę zabrać za lektury... niestety :P
    http://photoandinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne długie włosy, pozazdrościć :)
    Zapraszam do mnie http://marneliablogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger